wtorek, 20 września 2011

Dreamer

 Marzyciel

Uporczywie wpatruję się za okno na świat na zewnątrz,
zastanawiając się, czy Matka Ziemia przetrwa -
Mając nadzieję, że ludzkość przestanie ją wreszcie  zniesławiać.
Ostatecznie zostało już tylko dwoje z nas
i trwamy tu wciąż walcząc o swoje życie.
Patrzymy, jak cała historia znów powtarza się co jakiś czas...
Jestem tylko marzycielem -
Przez całe życie śnię...
Jestem tylko marzycielem,
który śni o lepszych dniach.
Obserwuję Słońce zachodzące, jak każdy z nas.
Mam nadzieję, że świt przyniesie znak
lepszego miejsca dla tych, którzy przyjdą po nas...
Teraz..
.jestem tylko marzycielem -
Przez całe życie śnię...
Jestem tylko marzycielem,
który śni o lepszych dniach.
Twoją najwyższą siłą może być Bóg, albo Jezus Chrystus;
dla mnie to naprawdę nie ma większego znaczenia.
Bez jakiejkolwiek pomocy nie ma dla nas nadziei...
Żyję w fantastycznym śnie.
Oh yeah, yeah, yeah
Jeśli tylko potrafimy wspólnie znaleźć spokój,
to może być wspaniałe - jeśli będziemy żyć jako jedność.
Kiedy więc ten cały gniew i nienawiść...
Odejdą ?
Jestem tylko marzycielem -
przez całe życie śnię...
Dziś
Jestem tylko marzycielem,
który śni o lepszych dniach.
Dobrze
jestem TYLKO marzycielem,
który szuka drogi.
Dziś
jestem tylko marzycielem
przez całe życie śnię...
Oh yeah, yeah, yeah