piątek, 14 czerwca 2013

Zamazane granice

 Wszyscy wstańcie! WOO!
Hey, hey, hey
Hey, hey, hey
Hey, hey, hey

Jeśli nie możesz usłyszeć, co próbuje ci powiedzieć
Jeśli nie możesz przeczytać, tego co jest na tej samej stronie
może ogłuchłem
może oślepłem
może zaczynam wariować

Ok, teraz był blisko
próbując ujarzmić cie
ale jesteś dzikim zwierzęciem
kochanie, to leży w twojej naturze
Pozwól dać się oswobodzić
nie potrzebujesz żadnych dokumentów
Ten facet nie jest twój
i dlatego wezmę cie

Dobra dziewczynko
Wiem ze tego chcesz
Wiem ze tego chcesz
Wiem ze tego chcesz
Ale ty jesteś grzeczna dziewczynka
nie mogę tego przepuścić
daleko Ci do plastikowych lalek
Mówiąc, że jestem porażony
Nienawidzę tych zamazanych granic
Wiem ze tego chcesz
Wiem ze tego chcesz
Wiem ze tego chcesz
Ale ty jesteś grzeczna dziewczynka
Sposób jakim mnie chwytasz
musisz chcieć być niegrzeczny
śmiało bierz mnie

Po co tworzą marzenia
kiedy ty nosisz jeansy
To czego potrzebujemy znika
jesteś najlepsza du*a tutaj
Czuje się szczęśliwy
chcesz mnie przytulic
Co rymuje się z "przytulic mnie"...?
Hej!

Ok, teraz był blisko
próbując ujarzmić cie
ale jesteś dzikim zwierzęciem
kochanie, to leży w twojej naturze
Pozwól dać się oswobodzić
nie potrzebujesz żadnych dokumentów
Ten facet nie jest twój
i dlatego wezmę cie

Dobra dziewczynko
Wiem ze tego chcesz
Wiem ze tego chcesz
Wiem ze tego chcesz
Ale ty jesteś grzeczna dziewczynka
nie mogę tego przepuścić...

Jedyna rzeczą o jaka cie proszę
Pozwól mi zostać tym jedynym który dobierze się do twojego tyłka
Od Malibu po Paryż, buu
Miałem du*e ale nie była tak niegrzeczna jak ty
wiec daj mi znak na przejażdżkę
Dam ci coś wystarczająco dużego by rozerwać twój tyłek na dwie polówki
I tak im pokażesz pomimo codziennego ubioru
I najbardziej nieznośne jest to ze
kochanie nie jesteś tam gdzie ja
W barze na stronie pozwól mi siebie mieć
Także twój ostatni chłopak przekona sie ze
nie wymierzył ci klapsa i pociągnął cie za włosy
Wiec tylko obserwuje i czekam
az powitasz swego prawdziwego pana
niewiele kobiet odmawia swemu panu
Jestem miłym facetem ale nie bądź zmieszana, masz to!

Trzęś swoim tyłkiem
Zejdź w dół
A nie w górę
Lubisz ten ból? Lubisz ten ból?
Dlaczego nie chcesz pracować?
Hey!

Kochanie, możesz oddychać?
Mam to z Jamajki
Zawsze na mnie działa
z Dakoty do Decaturu
Żadnego udawania
bo teraz wygrywasz
To jest nasz początek
Tego zawsze pragnąłem.

Dobra dziewczynko
Wiem ze tego chcesz
Wiem ze tego chcesz
Wiem ze tego chcesz
Ale ty jesteś grzeczna dziewczynka
nie mogę tego przepuścić...

Wszyscy wstańcie
Wszyscy wstańcie
Wszyscy wstańcie
Hey, Hey, Hey,
Hey, Hey, Hey,
Hey, Hey, Hey,

3 komentarze:

Nessa Vardamir pisze...

Wow!!!! Co za zmiana klimatu.

Valdoval pisze...

To chyba wakacje tak na mnie podziałały:)

Nessa Vardamir pisze...

Klimaty jak z BDSM...no no.