poniedziałek, 14 listopada 2011

Nakarmić kruki

Nakarmić kruki (hiszp.Cría Cuervos ) – hiszpański film z 1976 roku w reżyserii Carlosa Saury.Filmowi nieodłącznie towarzyszy piosenka Jeanette "Porque te vas.Filmu jak dotąd nie oglądałem ale muzyka jest świetna.

Dzisiaj w moim oknie błyszczy słońce
i serce smuci się kontemplując miasto
Ponieważ odchodzisz
Jak każdej nocy obudziłam się
myśląc o tobie i widziałam na moim zegarku jak mijają godziny
Ponieważ odchodzisz wszystkie obietnice mojej miłości odejdą razem z tobą
zapomnisz o mnie
zapomnisz o mnie
Na stacji będę dziś płakała jak dziecko
W cieniu latarni
usną wszystkie rzeczy, które zostały nie dopowiedziane, usną
Przy wskazówkach zegara
będą czekały
wszystkie godziny, które pozostały do przeżycia
będą czekały
wszystkie obietnice miłości odejdą z tobą

4 komentarze:

Nessa Vardamir pisze...

Zabawne..wiele razy słyszałam tą piosenkę ale nigdy nie sądziłam, że oznacza "zapomnisz o mnie", kojarzyło mi się z "Dlaczego".
Człowiek się uczy (języków) przez całe życie.

Valdoval pisze...

Najważniejsze żeby człowiek chciał się uczyć.Może z pewnych wiadomości nie skorzysta w życiu ale na pewno nie zawadzi wiedzieć.A co do tytułu to tłumaczyć należałoby to "Ponieważ odchodzisz".

Nessa Vardamir pisze...

Nie pasi mi ta muzyka ze smutkiem i żalem. Raczej to radocha, że gość odchodzi. Jak się pozbędę takiego jednego to z uśmiechem na twarzy mu to zaśpiewam.

Valdoval pisze...

Latynoski mają inny charakter:)